Посилка з Ірландії вже ніколи не знайде адресата в Україні

 

Фото вбитої росіянами сім'ї на Херсонщині - це вони стали "законною військовою ціллю" для вбивства

Світ не може звикнути до жахів війни, яку росія розв’язала проти своїх сусідів Українців, яких вони лицемірно називали “братами”. Сьогодні на Херсонщині – День жалоби за вбитими росією в Широкій Балці…Семеро загиблих, девʼятеро людей — поранені…

Серед цих сьоми - сім’я Катерини Конищевої, яка зараз ховається від війни в Ірландії. Її сестричці Софійці було лише 23 дні від народження, а її братику Артему – 12 років. За декілька годин до своєї смерті він наполегливо телефонував Катерині, але вона не могла відповісти, тому що була на роботі. Якби вона знала!!!  Сьогодні їх разом з татом та мамою вбила росія. Катерина розповіла, як російський снаряд розірвав її вітчима, як знесло півголовки її сестрички і як братик боровся за своє життя, дивлячись на  вбитих своїх маму, татуся та сестричку. Він мріяв про велосипед. Напередотні Катерина зібрала посилку для своїх рідних і відправила на Батьківщину. Вона ще в дорозі. Ще можна відслідкувати, де посилка зараз, але вона вже ніколи, НІКОЛИ не знайде свого адресата. Війна - це те пекло, яке наздоганяє людей крізь.

Ця жахлива новина сколихнула місцевих мешканців, про цю родинну трагедію узнала вся Ірландія, яка співчуває молодій українці. 

Сьогодні цілий день йдуть люди в кафе, де працює Катерина, щоб висловити їй співчуття, підтримати її, залишити записи в книзі скорботи. Ірландці та українці зібрали кошти, щоб підтримати Катерину та гідно поховати її родину. 

P.S. Коли я виривався з окупованого Херсону, мені зателефонувала сестра з росії, щоб привітати з Днем народження, а коли узнала, що я кинув все, щоб мене не поглинув “руський мир” запитала, а де я був 8 років?.

Я хочу запитати всіх росіян - де ви, як вам живеться, коли ваши брати та сини вбивають українців, чому ви збираєте речі для вбивць і чому скаржитесь, що вам чогось не вистачає, щоб вбивати українців? Вам не вистачає совісті та каяття. Пекло існує - і це саме те місце, яке чекає на росію. “АЗ ВОЗДАМ”...

Публікації про цю історію в міжнародних ЗМІ - http://surl.li/kcibe   і    http://surl.li/kcibm 


Юрій Житняк - оглядач.