В Херсоні, на жаль, не має "Кафе-Хауз", а то б багато кавоманів також відмовилися від відвідування цього закладу
Продажі компанії «Кофе Хаус» протягом останнього тижня впали на 36%. Співробітник, який просив не називати свого імені, розповів, що різке зменшення кількості відвідувачів керівництво компанії пов’язує із бойкотом, який влаштували користувачі Інтернету - про це повідомляє "Майдан".
«Ніхто не очікував, що банальне непорозуміння з клієнтом викличе цілу інформаційну компанію проти нас, і що за рахунок неї настільки впаде кількість відвідувачів”.
Також джерело повідомило, що офіціантка, яка насміялася над клієнтом, та відмовилась говорити українською мовою досі працює, і до неї не було застосовано жодних санкцій. Також, обурення в україномовній блогосфері викликала відмова просити вибачення в клієнта, директорки кафе, в якому виник конфлікт, Марини Волкової.
До речі, нам завжди не подобався цей "Кафє Хауз": дорого, зверхньо до не киян (тобто до нас), й ваф-фай не працює (це наш особистий досвід).