«Якщо ви читаєте цей текст, то щось трапилося» – у Херсоні зник журналіст

 
У НСЖУ заявили про зникнення херсонського журналіста Костянтина Риженка. У його телеграм-каналі вчора з’явилося повідомлення, яке свідчить про те, що журналіст може перебувати у небезпеці і втратив доступ до телефону або зв’язку. 

«Привіт, якщо ви читаєте цей текст, то щось трапилося. Це відкладене повідомлення, дату публікації якої я постійно переношу на день-два. Якщо воно опубліковане, то я не зміг вчергове відсунути дату. Сигнал авжеж неприємний, але не варто одразу панікувати. Причин може бути кілька.  
1. Я опинився в таких обставинах, коли довгий час немає зв’язку, а потрапити до місця, де він є, неможливо. 
2. Я міг загубити телефон або зламати його, щоб він не опинився у ворога.
Навіть якщо так сталося, що мене взяли, не переживайте, листування та інші контакти в безпеці, я так налаштовував свої акаунти, що при всьому бажанні не зможу отримати доступ до них», –  йдеться у відтермінованому повідомленні журналіста.

Раніше Костянтин заявляв, що його шукають окупанти в Херсоні. Журналісту доводилося переховуватися. «Останні кілька днів, як у місто завезли СОБР і Росгвардію, представники Росгвардії почали ходити по домівках і вибивати двері активістам, колишнім співробітникам СБУ, колишнім військовим. Погрожують журналістам. Є інформація, що одного журналіста забрали, але це неперевірена інформація. Мені кілька разів передавали інформацію, що конкретно мене шукають, розпитують. Чомусь із фотороботом. Вони заходили в під‘їзди на конкретні поверхи, вибивали конкретні двері й перевертали певні квартири», – розповідав Костянтин Риженко 12 березня в ефірі Радіо Свободи.

Представникам НСЖУ із власних джерел відомо, що Костянтин відучора не виходить на  зв’язок. Дружина журналіста підтвердила, що за адресами рідних Костянтина у Херсоні одночасно прийшли російські військові. Затримано брата Костянтина. 
«У запрограмованому відтермінованому повідомленні на телеграм каналі Костянтин Риженко закликає не панікувати, а продовжувати підтримувати його волонтерську команду», –  написав на своїй фейсбук-сторінці голова Національної спілки журналістів України Сергій Томіленко.
Сьогодні вдень телеграм-канал фейкового «комітету порятунку Херсонщини» повідомив, що Костянтина Риженка звільнено. Там же опубліковано фото журналіста з ознаками побиття на обличчі. Досі він не вийшов на зв’язок.