У Новій Каховці шукають новий бренд міста:підсумки обговорення

Новий бренд Нової Каховки

На сторінці Агенції регіонального розвитку "Таврійського об'єднання територіальних громад" оприлюднила на своїй сторінці цікавий текст про процес ухвалення ногвого бренду у Новій Каховці "Нова Каховка і всі, кому цікавий процес #брендНК ))"
Ми вирішили познайомити вас із процесами брендобудівництва у нашій славній Новій Каховці:


ПРО ЄДИНУ КОНЦЕПЦІЮ і вибачайте за лонгрід:

За результатами онлайн-опитування, яке відбулося наприкінці червня - початку липня й Хакатону, який пройшов 1 липня лідерами у баченні розвитку міста перемагають... всі п’ять концепцій…

 За онлайн-голосуванням відрив між голосами «Молоде місто з унікальною спадщиною" (77)
і "Місто рекреації та спорту, місто-курорт" (62) - 15 голосів. А трете місце посіла концепція «Місто комфортного життя» - 50 голосів. При великій кількості виявивших свою думку ми вирішили все винести на обговорення на Хакатоні.

🤯 А Хакатон чітко дав зрозуміти, що Нова Каховка - що все те, що ви пропонуєте – всі 5 концепцій майже без відриву в голосах сподобались «хакатонцям». В онлай-голосування можна було обрати лише 1 ідею, а на заході – хоч всі. Та ви висловилися за поєднання всіх ідей в одну. Єдине, що на заході третє місце посіла ідея "І вино, і вода" посунувши «Місто комфортного життя» на 4 сходинку.

Це була передісторія, для тих, хто не зміг прийти на Хакатон.

Отже! ❤️

Об’єднана концепція звучала би як «туристичне комфортне місто з унікальною спадщиною», та нам це не дуже наслух – важкувато. Слово "спадщина" - глибоке і сакральне, та відсилає у минуле, чого хотілося запобігти. То ж робоча група розширила всі ідеї і сублімувала їх у одну, ідея не нова, але вдосконалена і поглиблена новою філософією:


НОВА КАХОВКА – МІСТО 1000 ДЖЕРЕЛ 🌊

Де джерела – це не тільки вода, то є витоки, основа, місто сили і місце початку життя.

Вода – основа життя. Здавна тут зупинялися кораблі, аби набрати чисту питну воду, тут стояли історичні фортеці Тягинь, Казі Кермен, а до того часу – велика і велична історія. Місто засноване на основі с. Ключове, від слова «ключі» - джерела. Тут вторили видатні люди, бо тут місто життя 🌅

🌼 НК – місто 1000 РІЗНИХ джерел:

- енергетичні джерела (про ГЕС і енергію, котру дає ця територія);

- культурні джерела (про нашу культурну спадщину, «кам’яні вишиванки», Григора і Олександра Довженко, це наша творча спільнота);

- винні джерела (про то, що ми одна з трьох винних точок на мапі України і маємо унікальні смачні вина і коньяки);

- фінансові джерела (про можливості бути тут як промисловцем, так і фермером, або фрілансером);

- джерела молодості (ми молоде місто, де багато молоді);

- джерела талантів (інтелектуальні, мистецькі, спортивні …

♾️ і ще 994 тих джерела, котрі не названі.

ЩО ЦЕ НАМ ДАЄ з точки зору територіального брендингу:

… якщо даний брендинг з його брендбуком будуть прийняті на сесії міської ради,

… то перше, що потрібно буде прийняти жителям міста, що ми всі містяни повинні дбати про наші джерела (фізичні) на березі Дніпра і зберігати в гармонії всю паркову прибережну зону.

… Ми маємо їх дбати і тримати в чистоті, робити паркову зону ще більш привабливою і такою, що дарує сили, натхнення. І для себе, і для туристів, і для наступних поколінь.

… Ми – є джерела цього міста, бо ЛЮДИ – ТО ТЕЖ ДЖЕРЕЛА, і як ми ставимося до праці інших, то так ми поважаємо і свою працю і поважаємо себе, як ми ставимося до дарів природи – то так ми дбаємо про майбутнє.

… І гарно було б з використанням брендингу творити нові вільні простори для нас – тих, хто хоче робити добро.

☺️ Ну що, громада, є думки на додачу?

P.S. коротке відео про те, як волонтери проводили опитування щодо нового бренду Нової Каховки розмістила у себе на сторінці Администратор проектов в АРР Таврійського об'єднання територіальних громад Вікторія Кулакова.
Дивимося: