«Херсонщина - це новий перспективний гастро-туристичний регіон» - захід під таким гаслом пройшов у Херсоні 2 березня.
Перший в своєму роді майстер-клас зі створення унікального туристичного гастро-продукту зібрав понад 20 підприємців, представників освітньої та соціальної сфер з Херсонської та Дніпропетровської областей в ресторанному комплексі «Моцарт».
Цей незвичайний тренінг, який проводили професіонали з Києва та Львова, призначався для рестораторів, виробників вина та організаторів туризму. Головною метою заходу стало створення унікальних пропозицій для туристів у сфері винних та гастрономічних турів Україною в 2017 році. Адже, приїжджаючи на певну територію будь-якому, навіть найменш досвідченому туристу, хочеться пити напої, які виробляються саме в даній місцевості, і куштувати страви, які готують з місцевих продуктів і приготованих в місцевих традиціях. Так ми пізнаємо світ.
Ресторатори розповідали про творчий підхід до улюбленої справи й про те, що формувати гастро-культуру повинен підприємець, а не споживач.
Один з організаторів майстер-класу Павло Ярмій (ГО «Агентство регіонального розвитку Таврійського об'єднання територіальних громад») провів перший брейнсторминг по створенню гастрономічного, винного туристичного центру в Україні, у нас на Херсонщині.
Проводячи паралелі, спікери не раз говорили, що у Грузії ми швидше замовимо шашлик і вино місцевого розливу, в Полтаві - полтавські вареники, в Закарпатті - банош зі шкварками і гуцульські настойки, а на Херсонщині - поки немає єдиного гастрономічного образу і немає якісного гастро-алко туру.
Дуже цікавими та пізнавальними були виступи Тетяни Гончаренко, директора з розвитку Древній Град, яка працювала над розвитком українських туристичних центрів, таких як Трускавець, Кам'янець-Подільський, Алекса Якутії, власника і шефа ресторану «Гра з вогнем», Ірини Ісакіної (проект «Всі.Свої»), співвласниць кавової компанії LaKava Наталії Полянської та Світлани Ланко, які поділилися досвідом маркетологів туристичної компанії «BTL».
Наш місцевий ексклюзивний продукт презентували два підприємства: Денис Галкін з дегустацією від винного господарства «Курінь» та Андрій Бегленко - Українські в'ялені помідори.
Підсумовуючи 8-годинний майстер-клас, Павло Ярмій разом з присутніми рестораторами, туроператорами, готельєрами висловили згоду на розробку єдиної якісної та конкурентоспроможної пропозиції на 2017 рік.
Повноцінне представлення турів і переваг нашого регіону для туристів, турагентів і туроператорів відбудеться 19-21 травня на IV Таврійському туристичному конгресі, який в цьому році почнеться в Шато князя Трубецького, с. Веселе і представлятиме всі наші вино-гастрономічні пам'ятки на всій території Херсонської області.
Вже в березні в Києві пройде 23-тя Міжнародна туристична виставка UITT «Україна – Подорожі та туризм», де будуть запропоновані нові тури, які будуть унікальні, смачні і дійсно будуть ексклюзивом Таврії.
За матеріалами "Таврія 24"