У Голій Пристані пропагували репродуктивне здоров'я


В Голій Пристані провели для школярів інформаційно-просвітницьку молодіжну акцію ”Молодь – за збереження репродуктивного здоров’я!”. Акція відбулася в рамках Тижня планування сім’ї та збереження репродуктивного здоров’я. 

Цей тиждень проводиться  у нашій країні кожної весни. Свої заходи провели й члени Всеукраїнської Коаліції з Репродуктивного Здоров’я та Планування Сім’ї, у тому числі Благодійна організація Фонд громади міста Гола Пристань “Свята Ольга“.


11 травня для 10 дівчат та 11 хлопців 9-Б класу міської спеціалізованої школи № 3 представники "Святої Ольги" провели акцію в рамках тижня репродуктивного здоров'я. Лікар акушер-гінеколог Олена Десна розповіли про особливості репродуктивного здоров'я у підлітковому віці, про наслідки ранніх статевих стосунків. Представники Благодійної організації Світлана Михолат та Наталія Дзень в ігровій формі (за допомогою вікторин, конкурсів, "шнурівки", командної роботи, гри " Останні герої " та інші) донесли інформацію щодо важливості ведення здорового способу життя, розуміння важливості збереження репродуктивного здоров’я та його вплив на створення сім'ї та народження здорових дітей.

Цікавий диспут відбувся за темою "Ранні шлюби - за чи проти?". Діти включилися в обговорення і наголосили про необхідність проведення таких заходів, адже вони для них є корисними та пізнавальними. 
На закінчення заходу учасники отримали заохочувальні подарунки від нашої організації та інформаційні матеріали, буклети, які надала Всеукраїнська Коаліція з Репродуктивного Здоров'я та Планування Сім'ї.
Загалом, в рамках цього тижня "Свята Ольга" планує наступні заходи:
  • 11 травня - інформаційно – просвітницька молодіжна акція ” Молодь – за збереження репродуктивного здоров’я ” ( Голопристанська спеціалізована ЗОШ № 3 );
  • 12 травня - відкриття книжкової виставки інформаційно – методичної літератури з питань планування сімї та збереження репродуктивного здоров’я ” Сімейне щастя – творчість двох ” ( районна бібліотека );
  • 12 травня – тематична зустріч з вагітними жінками та майбутніми молодими батьками ” Сімейні цінності – плануємо сім’ю разом!” ( консультативна поліклініка ):
  • 14 травня – участь в обласному фестивалі ” Матуся – родина - Херсон - Україна ” ( м. Херсон )
  • 15 травня – круглий стіл ”Молода сім’я і виклики сучасності ” ( районна державна адміністрація);
  • 16 травня – засідання кіноклубу Docudays UA” Погляд ” . Перегляд та обговорення документального кіно ” Виховання Ульяни ”. Виховна година “ Що необхідно знати про РЗ/ сексуальну культуру? ” серед молоді ( районна бібліотека ).